Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2019 22:15 - Усмихвай се, приятелю
Автор: litatru Категория: Поезия   
Прочетен: 944 Коментари: 5 Гласове:
18

Последна промяна: 28.07.2019 00:44


image

Усмихвай се, приятелю


Някой казал е веч`: - Отиди надалеч -
любовта ще забравиш!
Но дали е така? Но дали е така?!
Ти, какво ще добавиш?

Аз вървя с есента, аз вървя с есента
и усмихвам се вече.
Вейка свири с уста, а до мен -
есента ми дарява елече.

- Ще ти трябва елек във живота - нелек.
Нека той да те топли.
- Аз не искам елек! Любовта е мой лек.
Тя ще спре моите вопли.

Любовта, любовта, но къде ли е тя?!
Кой ли, кой ще ми каже?!
Тя е в клонче до мен, тя е в пролетен ден,
тя е в зимата даже!

Пей, приятелю, пей - този нежен рефрен
и усмихвай се вече.
Пей, приятелю, пей... Любов има и в мен,
не отивай далече.

Пей, приятелю, пей... Любов има и в мен,
не търси надалече, не търси надалече, не търси...
Ех, обичай ме вече!
;)
Величка


*  "Воденицата" - худ. Литатру (платно, масло, шпакла)




Гласувай:
18


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Като песен звучи! Много е хубаво...
27.07.2019 23:06
Като песен звучи! Много е хубаво!
Поздравление! Радвам се, че отново си тук, Вили!:)
цитирай
2. litatru - Добре дошла, мила Ерато!
28.07.2019 00:52
erato7 написа:
Като песен звучи! Много е хубаво!
Поздравление! Радвам се, че отново си тук, Вили!:)

.....
Благодаря за топлите думи.
Да, писала съм го за песен. :)
Лека нощ!
цитирай
3. donchevav - Наистина стиховете ти сами се пеят - ...
28.07.2019 20:44
Наистина стиховете ти сами се пеят - не им трябва музика, носят я в себе си!:))) А това усещане за лекота и песенност идва сигурно от любовта. И си права - защо да търсим любов надалеч, тя е близо до нас, тя е в нас - в усмивката ни, в радостта от живота.
Страхотни, зареждащи стихове! Както и картината. Познавам я - видях я веднъж в друг твой постинг и няма да я забравя. Може би заради пищността и разточителството на добра енергия. Тя просто струи от платното и някак си измества внушението за есенна багра, надгражда го и го превръща в утвърждение на светлото, жизнерадостно начало през всички сезони - както хубаво си го казала в стиховете - една щедра усмивка на красота и любов в тази причудлива човешка воденица, наречена живот. Много, много ми харесват и картината, и стиховете ти!
Поздравления, Литатру!
цитирай
4. shtaparov - Много е хубаво- браво, развълнува ...
20.08.2019 05:04
Много е хубаво- браво,развълнува ме!
цитирай
5. litatru - 3. donchevav - Наистина стиховете ти сами се пеят - ...
21.08.2019 00:02
donchevav написа:
Наистина стиховете ти сами се пеят - не им трябва музика, носят я в себе си!:))) А това усещане за лекота и песенност идва сигурно от любовта. И си права - защо да търсим любов надалеч, тя е близо до нас, тя е в нас - в усмивката ни, в радостта от живота.
Страхотни, зареждащи стихове! Както и картината. Познавам я - видях я веднъж в друг твой постинг и няма да я забравя. Може би заради пищността и разточителството на добра енергия. Тя просто струи от платното и някак си измества внушението за есенна багра, надгражда го и го превръща в утвърждение на светлото, жизнерадостно начало през всички сезони - както хубаво си го казала в стиховете - една щедра усмивка на красота и любов в тази причудлива човешка воденица, наречена живот. Много, много ми харесват и картината, и стиховете ти!
Поздравления, Литатру!

.........................
Драга donchevav,
Аз съм трогната от хубавия коментар за стиховете и картините ми.

Радост за мен е да докосвам сърцата и да вълнувам душите - с моите скромни творби.
Сега е към полунощ, но в близките дни ще намеря време да посетя твоята поетична къщичка, за да се насладя на прекрасните ти стихове.

Спокойна нощ, Вени!
цитирай
6. litatru - 4. shtaparov - Много е хубаво- браво, развълнува ...
21.08.2019 00:08
shtaparov написа:
Много е хубаво- браво,развълнува ме!

......

Радвам се, че четеш стиховете ми, а вълнението ти идва от поетичната ти душа.
Не всеки обича да чете стихове и да ходи на изложби (казват, че не разбират от поезия или от картини)
Благодаря за коментара!
Лека нощ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: litatru
Категория: Поезия
Прочетен: 402418
Постинги: 258
Коментари: 1205
Гласове: 7280
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930